Zwroty i reklamacje

9

Zwroty

1. Zwrot produktów należy zgłosić do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z zamówieniem na adres poczty elektronicznej: hydraulikasilowa@op.pl lub pisemnie na adres sklepu: Hydro-Truck Hydraulika Sp. z o.o. Kępiny 4 K, 26-660 Jedlińsk.

W zgłoszeniu proszę podać numer zamówienia oraz listę zwracanych produktów.

2. Odesłanie produktów następuje na koszt konsumenta (zamawiającego) do 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia chęci zwrotu. Prosimy o pobranie formularza zwrotu (tutaj), wypełnienie i umieszczenie w przesyłce z towarami. Produkty nie mogą być używane.

Adres do zwrotów: Hydro-Truck Hydraulika Sp. z o.o. Kępiny 4 K, 26-660 Jedlińsk.

UWAGA:
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

3. Po otrzymaniu zwracanego towaru otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu oraz weryfikację stanu zwracanego towaru. W przypadku pozytywnej weryfikacji, do 14 dni kalendarzowych wykonujemy przelew zwrotny na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy lub wykonujemy przelew zwrotny w przypadku opłacenia zamówienia poprzez płatności elektroniczne (Przelewy24).

W przypadku negatywnej weryfikacji zwracanego towaru otrzymasz od nas wiadomość e-mail.

9

Reklamacje

W celu rozpoczęcia procedury reklamacji produktu prosimy wysłać informację na adres e-mail – hydraulikasilowa@op.pl lub pisemnie na adres sklepu: Hydro-Truck Hydraulika Sp. z o.o. Kępiny 4 K, 26-660 Jedlińsk
W opisie reklamacji należy podać:

  • dane osobowe
  • numer zamówienia
  • nazwę reklamowanego produktu
  • treść reklamacji – opis wady
  • zdjęcia wady

Postaramy się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, maksymalny czas na odpowiedź to 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Pobierz formularz reklamacji.